fredag 27 juni 2008

Strut Life vs. TV4, round 1


Therése Cedergren, TV4 Lokalstation Malmö. Tror aldrig jag hört maken till mer oprofitionell nyhetsankare. Varje morgon hon är i rutan kräks jag upp min gröt. Detta bekräftar mina fördomar om det blonda håret. Alltså inte det BLONDA håret. Det blonderade håret. Vi snackar mörk utväxt och halmlikt blonderat hår. Typ som Therese har. Hon försöker maskera sig med det blonda halmet, det funkar asbra... kl 02:45 på Sjöbo-bon eller på för-full-för-att-se-ordentligt-bloggarn. Hon är inte ensam med det här, många äckel gör likadant. Trashigt fast på ett dåligt sätt. Therese må vara en ugly-mutha-shut-ya-mouth, men det är inte allt. Hon är dum i huvudet oxå. Smaka på ordväxlingen i en intervju nu i våras. Samtalet handlar om en seriös pjäs om bland annat porr.

Therese: Hur har du förberett dig för rollen nu, har du tittat på mycket porr?
Intervju-snubben: Nä, inte mer än vanligt.
Therese: Jaså du tittar på porr du?!!

Va fan är det för profetionealism (heter det så?). Ful är hon iaf. Vi borde starta en facebookklubb och hata henne. Shit, ser jag henne på debban, ska jag titta 30 cm brevid hennes huvud, alltså inte i ögonen, (för då då kanske hon smittar mig med sitt äckel) och säga:
"Vad hände med den där andra tv4-lokal-presentatören (snygg blondin, Therese Nilsson tror jag hon hette), åt du upp henne eller, din jävla folkhems-mediahora."

*ingen bild rakt framifrån kunde hittas på Therése, antagligen är hon så ful att hon inte fastar längre..

Inga kommentarer: