onsdag 23 juli 2008

Desperate gardener


Igår tog jag cykeln från stan ut till landet, där mina föräldrar har ett hus. De är på semester så jag har fått i uppdrag att klippa deras gräsmatta och vattna blommor etc i trädgården.
Sjukt uttråkad o lite sugen på ligga som jag ofta är, kom jag fram till att det hade varit gött att göra just det. Så kom jag att tänka på "desperate housewives" tv-serien, där trädgårdsmästarn får ligga med ena frun(den hetaste), efter att ha klippt gräs och fixat i trädgården, men bar överkropp. .

Så jag provade. Av med t-shirten. svettig från cykelturen och muskulös som jag är(...), började jag klippa gräset. Efter 20 minuter i trädgården, fick jag inte kontakt med en enda människa.

Det var helt tomt i förorten. De enda som sög av mig var myggorna, och de sög bara blod. Ska se till att göra ett nytt försök idag igen, så om du bor i krokarna, ser ut som Camilla Zamek och har 5 minuter över, kan jag hjälpa dig med din häck(...behöver jag kommentera att detta är en snuskig anspegling).

Inga kommentarer: