onsdag 9 juli 2008

"Jag älskar djur!"


Det värsta jag vet är folk som påstår sig älska djur. Inte att de älskar sin hund eller häst eller så, utan djur i allmänhet. Vadå?! Alla djur? Älskar du silverfiskar, älskar du myggor, knott och blodiglar. Vad fan, ellerhur du gör! Det som verkligen toppar citatet är det som oftast kommer därefter:

"De är så snälla(???????), de skulle aldrig ljuga eller såras."

I min enkla analys har jag kommit fram till att det varit ngn sprätt och som varit taskig mot djurälskaren o förstört hennes förtroende för medmänniskor.
Jag tänker därför hata på djurälskaren för att hon är så feg och inte härdats som alla andra vanliga människor. Harden the fuck up! Va fan, djuren är inte snälla mot dig, de har inget val! De är jämnställda med slavar i din lilla lägenhet, så sluta lipa och väx upp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

...såg du family guy igår eller?

Anonym sa...

nä, har inte den kanalen längre.. kan inte dras till minne vilket avsnitt du menar dock.

Anonym sa...

när döden e på dejt med en djurälskande tjej... han dödar henne av den anledning du just beskrivit...

Anonym sa...

fan vad gött, döden är på min sida. kan ju bara betyda att jag har rätt i mitt inlägg. död åt djurälskarna!